Tässä videossa kerron siitä, mitä nykypäivän osaajat työltään toivovat ja mitä osaajapulaa kohtaava organisaatio voi tehdä.
Tällä hetkellä olemme sellaisen murroksen keskellä, jossa niin sanottujen ihmistaitojen kysyntä ja arvostus ovat viestintäosaamisen lisäksi voimakkaassa kasvussa, ja molempien näiden osaamisten on (viimein!) ymmärretty olevan bisneksen kovassa ytimessä. Taajaan puhutaan jo empatiasta, tunneälystä, kuuntelemisesta ja toistemme arvostamisesta sekä kaikkien näiden asioiden viestimisestä yrityksissä sisäisesti ja ulkoisesti.
Samalla kun etätyö on asettanut uusia vaatimuksia johtajuudelle ja viestinnälle sekä nostanut valokeilaan asioita, joita yrityksissä muutoksen vuoksi täytyy muuttaa, olemme tilanteessa, jossa autoritäärisyyden aika on yksinkertaisesti ohi: Johtamisesta on tullut palveluammatti mikä merkitsee sitä, että puristusvoimasta on luovuttava ja pitovoimaa pohdittava ihan tosissaan. Miten organisaatio voi sitten tähän kaikkeen vastata?
Katso video, niin tiedät.