Palvelut
Comms With Pian ykköstavoitteena on aina laadukas sekä vaikuttava viestintä. Autan asiakkaita luomaan luottamusta ja saavuttamaan mitattavia tuloksia. Olen vaikuttaja sekä strategisen viestinnän kumppani, joka rakentaa rinnallanne työnantajabrändiä, houkuttelee ja sitouttaa osaajia ja tukee sekä kehittää työntekijäkokemusta.
Palvelut
Vaikuttajamarkkinointi ja kaupalliset yhteistyöt
Vaikuttajamarkkinointi on tehokas keino tavoittaa haluttu kohderyhmä sosiaalisessa mediassa, sillä vaikuttajalla on jo valmiiksi sitoutunut yleisö. Vaikuttaja voi myös nostaa esimerkiksi bränditietoisuutta erittäin kustannustehokkaasti: vaikuttaja on jo itsessään media, joka vakuuttaa kohdeyleisön usein organisaatiotilejä luontevammin. Vaikuttajan avulla on myös mahdollista kerryttää asiakasymmärrystä ja saada somessa sellaista tietoa, jota muuten olisi hankalaa tai työlästä kerätä. Aktiivisena LinkedIn-vaikuttajana ja viestinnän ammattilaisena kasvatan brändinne tunnettuutta vuorovaikutusta ja inhimillistä otetta painottaen. Minulla on laaja verkosto, johon kuuluu mm. päättäjiä ja johtajia ympäri Suomen. Lähetän sinulle mieluusti mediakorttini, jos kiinnostut vaikuttajayhteistyöstä tai tahdot kuulla lisää.
Työnantajabrändin viestintä
Organisaatio luo mielikuvaa itsestään työntekijöilleen sekä työnhakijoille lukuisissa viestinnällisissä kohtauspisteissä. Näissä tilanteissa onnistumisen edellytys on, että kohderyhmien tarpeet tunnetaan, ja että organisaatio viestii sekä johtaa työkulttuuria arvojensa mukaisesti.
Työnantajabrändin viestintä yhdistää organisaation sisäisen ja ulkoisen viestinnän liiketoimintaa tukevalla tavalla ja organisaation strategiaan nojaten. Autan mielelläni organisaatioita työnantajabrändin rakentamisessa ja kehittämisessä laadukkaan viestinnän keinoin.
Strateginen viestintä
Strateginen viestintä on organisaation arjen ja johtamisen ydin. Selkeä ja johdonmukainen viestintä mm. strategiasta, arvoista, tavoitteista ja visiosta sekä sisäisesti että ulkoisesti tukee yhteistyötä ja tukee matkaa joka tasolla kohti yhteisiä päämääriä.
Samalla viestintä edistää työn tekemisen merkityksellisyyttä, tukee vastuullisuutta ja luo avoimuutta, eli vahvistaa modernin liiketoiminnan kulmakiviä. Koska viestintä elää kiinni ajassa, tulee sitä myös kehittää toimivammaksi jatkuvasti.